Freebie Friday #47 GESLAAGD

Een spannende tijd voor veel scholieren, want de examens zijn in volle gang! Wat kan ik me die spanning nog goed herinneren. Zeker bij de uitslag, volgens mij kon ik tussen 17 en 17.30 uur gebeld worden. Als je gebeld werd dan betekende het dat je gezakt was. 17.15 uur ging de telefoon… een vriendin van mijn zusje die met haar wilde afspreken. Toen maakte mijn hart wel even een sprongetje! Tot 17.35 uur heb ik gewacht en toen kon toch écht die vlag uit, YES! GESLAAGD! 🇳🇱

Meer lezen over Freebie Friday #47 GESLAAGD

Freebie Friday #13 EXAM

De examens! Ze zitten er al een tijdje op, maar nu komt toch echt het spannendste moment: de uitslag! Geslaagd, herexamen of gezakt? Ik hoop voor iedereen op een goede uitslag! En veel cadeaus met mooie stickers, want ik ben weer aan de slag gegaan! En ook voor de pechvogels zit er een passende sticker bij, want die kunnen wel een opkikkertje gebruiken.

Meer lezen over Freebie Friday #13 EXAM